Gym, bubbelpool & god mat

Tabatan idag gick ganska bra, jag var lite seg och trött till en början men det var inte alls lika tufft som förra gången men absolut jobbigt. 
Fick ont i mitt högra knä mot slutet så det är väl på tiden att jag får det kollat... 
Har nämligen så att trotts att jag tror att jag står med fötterna rakt fram är dem vinklade åt höger, mitt vänstra knä är rakt över foten men mitt högra knä går in till vänster medans foten däremot går åt höger vilket jag tror en en stor bov till varför jag dragit på mig benhinneinflammation och slatter på bara det högra knät/vaden. Jaja, dumt att spekulera men jag tror att jag behöver få det kollat om jag vill hålla kroppen frisk nu när jag tränar så pass mycket. 

Väl hemma hade pappa lagat bandspagetti med egen påhittad skinksås med insiration från Italien, suuuuper gott! 

Jag har nästan precis varit ute med Spyker och sitter just nu i sängen för att plugga lite, paniken och ångesten inför imorgon ökar men jag vet att jag kommer klara det, jag har klarar det innan och jag klarar det igen. Så länge jag får E är jag nöjd iallafall :) 

Vi hörs! 



Värdelösa bilder tyvärr. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0