Hallå!

Oj, förlåt för noll uppdatering idag men jag har verkligen inte orkat. 

Jag har tillbringat min dag i sängen eller i soffan, plugget är lugnt just nu och jag skall snart sätta mig och läsa en liten text till svenskan men det är egentligen allt som jag måste göra idag.

Jag har tittat på en sjukt bra film som jag starkt rekommenderar er att se, Safe House, seeee deeeen! ;) 
Har även tittar på gårdagens avsnitt utav Trolljägarna men det får ni ett inlägg om senare.... Mitt första riktiga "åsiktsinlägg" så var snälla. Haha, ja, med tanke på vad inlägget handlar om så hoppas jag innerligt att jag slipper taskiga kommentarer. 

Idag är egentligen min vilo dag men jag har tänkt ut och jogga ikväll och även köra lite hemma träning ändå, är peppad och vila får jag göra en annan dag. Men inte imorgon för då blir det Tabata :D 

Nu ska jag ta en macka och så hörs vi senare. puss









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0