Hemma

Nu sitter jag i soffan i min "one-pice" och mysstrumpor och snart skall jag ställa mig och baka något gott till ikväll. 

Rundan vi gick, som förövrigt va genom skog, över berg & under grenar, blev runt milen. Vi gick alltså mitt i skogen med hjälp utav kompass och karta, bra jobbat! 
Vi fick gå en pytte bit på 156:an men Spyker skötte sig kanon, jag hade ju klätt honom i sin reflex-regnjacka ifall vi skulle behöva gå på vägen och sedan hade jag på mig en röd jacka så vi syntes verkligen. 

Jag sprang iallafall in i Hyssna handel och sedan började vi gå hem igen. 
Regnade på vägen hem så nu hänger kläderna på tork, Spyker har fått ett gott grisöra och jag skall som sagt snart baka och sedan blir det lasagne till middag. 

Blev en riktigt bra lördag! 

Här kommer några bilder: 




Haha ser ni vad fint mitt hår blivit?... "Långt" och lockigt... Kul.


 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0