Knepigt

Så nu är svenskan inskickad och det känns väldigt skönt, nu kan jag ta det lite lugnt i någon dag ;) 

Sitter och äter bananplättar, testade att ha i lite kokos och det blev precis lika gott, tänka sig att det blir godare och godare för varje gång jag äter det, jag mins första gången jag åt det och jag riktigt fick tvinga i mig det... Haha jaja, jag är glad att jag testade igen iallafall. 

Funderar dessutom lite på hur jag skall göra med träningen ikväll, eller, jag ska ju träna men det blir så himla krångligt med att ta mig hem... Träningen slutar ca18:05 och så går det en 300 18:10 men den hinner jag verkligen inte med och sen går inte nästa buss förens 19:40, sjukt segt! 
Jag får väl ta med mig bikini och basta en stund eller bara hänga uppe i Kinna, kul. Skall ju bada bubbelpool imorgon så det känns inte kul att göra det idag med. Men ja, det löser sig nog, blir väl att jag hänger i omklädningsrummet ;) 

Haha nä nu ska jag sluta klaga, i värsta fall får jag väl lifta, usch nej det skulle aldrig falla mig in men jag lär ju märka hur det löser sig. 

Nu ska jag äta upp, byta om och göra mig redo att åka vid 17:00

Kram





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0