Kolla vad som är påväg hem till mig!

Jag vann Sätilaryttarens tävling för ett tag sedan och priset var ett tagelarmband och nu är det påväg hem till mig!! Iiih :D 

Såg att hon som gör dem hade lagt upp en bild på mitt armband på Facebook och jag blev helt rörd, tänk att jag skall få ha mina prinsessor runt armen vaaarje dag?! 

Först tänkte jag bara skickat in Rullans tagel och sedan köpt ett med Celikas någon gång i framtiden men åh vad glad jag är att jag skickade med bådas, det blev verkligen super fint (på bild iallafall ;) ) 
Jag skall däremot köpa mig två så att jag har med en utav varje, kan vara roligt att ha ett som är Rullan och ett som är Celika. Sedan vill pappa köpa ett så vi får väl se när vi kan fixa det. 

Www.vendelstorp.se
Www.satilaryttaren.se

Jag tänker som så att jag skriver ett inlägg om armbandet sedan när det har kommit, om det är bra kvalitet, snyggt, värt pengarna m.m men in på sidan och kika runt redan nu! :)

Det svarta är Rullans och det vita/gråa/bruna är Celikas :D 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0