Lördag

Sov gott allihop! 

Nu ligger jag i sängen och är redo för att sova, det känns som att klockan är tre på natten eller något men det är den ju inte... 
Iallafall så blir det en tidig morgon imorgon igen, jag och pappa skall bort till hästarna och fixa, borsta m.m och så får vi se när vi kommer hem. 

Jag har haft en skön lördag, sedan vi hördes senast har jag sovit middag i ca en timma, ätit god mat, bakat tigerkaka och slappat i soffan framför några bra filmer med Ida :) 

Syskonen går på lov nu på måndag men mitt är egentligen inte förens veckan efter, fördelen med distansgymnasium är ju dock att jag kan vara ledig när det passar så jag får väl se hur det slutar ;) 

Vi hörs imorgon. 


Mycket tankar... 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0