Min klädsel idag






Kommentarer
Anna

Jag har också varit med om liknande, inte alls lika grovt men vänner som svek för att dem valde att bara lyssna på mina "bästa kompisars" sida, tycker det är heeelt sjukt när folk bara nöjer sig med en sida utav historien, det är så lätt att hitta på och ändra en "berättelse"

Såhär skrev du i ditt inlägg om Trolljägarna. Jag har vart med om precis samma och har inte kunnat släppa det du skrev, konstig fråga men kan du inte berätta om din "berättelse"/version?

Kram

2014-04-17 @ 21:19:45
Anna

Jag har också varit med om liknande, inte alls lika grovt men vänner som svek för att dem valde att bara lyssna på mina "bästa kompisars" sida, tycker det är heeelt sjukt när folk bara nöjer sig med en sida utav historien, det är så lätt att hitta på och ändra en "berättelse"

Så skrev du i ditt inlägg om trolljägarna i kommentarerna. Jag har varit med om precis samma, och har inte kunnat släppa det du skrev.
Konstig fråga men skulle du vilja berätta din version av vad som hände?
Kram på dig!

2014-04-17 @ 21:22:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0