Min nya häst

Jag vet inte om ni kommer ihåg det men för ett tag sedan visade jag upp en jätte fin häst dekoration som jag köpt och i tisdags förstorade jag min samling. Okej, samling är det ju inte än eftersom jag bara har två stycken men... snart har jag fleera stycken :D 

Blomster jätten hade nämligen en precis likadan fast mindre, tror faktiskt att dem har någon som är större också så det måste jag titta på. 

Den lilla kostade bara femton kronor vilket var perfekt för mig, hade nämligen massa enkronor så nu är min plånbok lite lättare ;) 
Tyvärr minns jag inte vad den större kostade eftersom det var ett tag sedan men det var nog runt 60 kr, tror jag. 


Visst är dem fina? :D 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0