Minus

God morgon. 

Jag gick upp vid sju, satt i soffan och vaknade till liv med Malin och Ida och nu har jag precis varit ute med Spyker, har en tid och passa nu vid nio (mentorssamtal) därför blev det inte direkt en lång runda utan jag får ta en längre lunchpromenad istället :) 
Efter samtalet skall jag fixa mig någon god frukost, får se vad jag hittar på...

Idag kommer det komma upp bilder på vad jag köpte igår, bara tagna med iPhonen tyvärr, men jag tror att ni överlever ändå. 

Står plugg på schemat idag, inget mindre än ledarskap & organisation och svenska, kanoners. 

Nu ska jag vänta på att telefonen ringer och så hörs vi mer under dagen.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0