Motivation

Just nu är det segt med träningen och det ända som motiverar mig är bilden utav min drömkropp som jag har i huvudet...

Något jag tycker är viktigt när man tränar, eller iallafall för mig, är att ha ett klart mål som jag hela tiden behöver bli påmind om. 
Jag vill inte komma bort från banan lixom... 

Sen är anledningen att jag tränar egentligen inte min drömkropp utan att jag vill må bra, jag vill känna att min kropp håller och jag vill slippa oroa mig för att förlora om det skulle bli som i filmen The Hunger Games, haha skämt åsido men jag vill att min kropp mår bra och får jag en mer slimmad kropp så tänker jag inte klaga ;) 

Har iallafall precis varit ute på en joggingrunda med Alex, jätte skönt ute och jag börjar inse att jag har bättre kondition än vad jag egentligen tror, hur kul som helst! 

Nu skall jag slappa lite i soffan och när Malin kommer hem från hästarna ska vi kolla klart på Safe House, innan jag ska sova skall jag köra ett enkelt hemma tränings pass och läsa texten till svenska kursen. 

Vi hörs mer imorgon, puss





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0