Nöjd!

Hallå! 

Känns faktiskt som att jag har matten under kontroll... Typ. Hann inte skicka in den idag men det är ingen fara, får jobba mer under veckan. 

Idag hjälptes jag och mina fina systrar åt att laga maten, pappa och Alex kom hem sent nämligen. Jag gjorde köttfärslimpan, Malin fixade potatisen och Ida gjorde brunsåsen, sedan hann ju iförsig pappa hem för att hjälpa till med att duka, men ändå ;) 

Innan maten var jag ute och fotade Malin, vi har inte haft en ordentlig fotoshoot sedan förra sommaren och idag hade jag jätte mycket inspiration så vi körde järnet. 
Det blev några gryyyymt fina bilder, jag är verkligen såååå himla nöjd, pappa gav mig lite tips inför nästa gång så då blir nog alla bilder lika bra som dem bästa idag. Åååhhh jag längtar tills ni får se dem imorgon! 

Malin har min vita långklänning på sig med uppsatt hår och blommor i håret, bakgrunden bestod utav blommor. Mer än så säger jag inte ;D 

Nu ligger jag i sängen efter att jag hat varit hos hästarna och dessutom ägnat några timmar åt att redigera dagens bilder, är trött och små krasslig, frågan som återstår är, har allergin blivit värre eller börjar jag bli förkyld också? 
Halsen gör ont, febern känns nära och kroppen är öm och seg, jaja lite sömn gör nog gott. 

Imorgon är det Valborg, vi skall inte göra någonting speciellt alls här hemma, jag skall gymma och ut och jogga men det hör till och så måste jag pluggeliplugga. 

Nä, vi hörs imorgon. 

Sov gott

En gammal fast ny redigerad bild på grannens mini Shettis :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0