Nu känns allt bättre.

God förmiddag ;) 

Idag vaknade jag vid sju, låg i sängen och pluggade, åt frukost och nu klockan 09:30 ringde min Korr lärare i Ledarskap och Organisation, vi gick igenom mina uppdrag och hon svarade på några frågor som jag gått och tänkt på, så nu känns allt mycket bättre inför imorgon! :) 

Tänk att jag imorgon runt den här tiden är klar med ännu en kurs? Känns helt sjukt när man säger det så... 

Idag ska jag kolla på några videor inför examinationen imorgon och plugga naturkunskap så att det sista uppdraget i ännu ett ämne blir klart. 
Ikväll blir det ett Tabata pass och sedan bad med Therese, kanon! 

Är egentligen super förkyld, eller jag kan inte säga om det är förkylning eller allergi... Men inga tabletter hjälper så sak samma. Har lock för vänstra örat och det rinner i näsa och ögon, men idag är jag både piggare och gladare :D 

Vi hörs senare. 

Haha... 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0