Om idag

Just nu är jag i Göteborg eller Kungsbacka så detta är ett tidsinställt inlägg :) 

Gick upp ca 06:40 imorse och fixade mig och sedan åkte hela familjen + Lenis in till Göteborg. 

Planen var att följa med pappa till hans skola, gå runt och se delar utav Göteborg som man knappt visste fanns, lämna av Lena på bussen hem, åka till Kungsbacka och shoppa, men eftersom detta är tidsinställt kan jag ju inte direkt säga att det är så dagen faktiskt ser ut, men det var planen när vi satte oss på bussen imorse ;) 

Själv så ska jag inte köpa något, förutom en glass möjligtvis, men Malin ska kolla på skor till konfirmationen, Ida ska köpa jeans och förhoppningsvis få en ny mobil (då hennes dött utan någon förklarlig orsak) och Alex ska väll kolla om han hittar något roligt ;) 

 Vi hörs när vi hörs, hoppas att ni har en toppen torsdag! 

Bild från igår vid sjön :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0