Set me free

Jag hoppas att allt är bra med er.
Visst blir man så himla glad utav detta vädret? :D 

Nu är bilderna redigerade och uppladdade i inlägg som kommer upp ikväll och imorgon, skall skriva några inlägg också så att ni får lite mer än bara bilder imorgon. 
Ni kommer också få recept på en god keso"sås" som jag gör till bland annat påsk och jul, så kika in imorgon :)   

Hittade dessutom massa fina bilder förut på kusiner och kusin barn som jag tog på släktträffen 2010 så jag ska någon dag leta reda på den skivan och redigera lite bilder, har nämligen tänkt mejla och kolla om föräldrarna skulle vilja ha bilderna, kan ju vara roligt att ha dem :) 

Nu är tredje tvätten uthängd och jag väntar på att maten ska bli klar, luktar sååå gott just nu! 

Puss

Glad påsk :D bild från we<3it


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0