Snart redo att åka

Usch, jag börjar bli lite nervös nu, haha såå fjantigt, jag har ju inget att vara nervös över egentligen ;) 

Jaja, bussen går om en kvart så vi håller på och fixar det sista. 
Lena och mormor åkte nästan precis, dem har varit och hämtat mer grejer till Lenas lägenhet så vi satt och fikade lite och pratade, men det var inplanerat i min tidsplan så jag har inte alls behövt stressa, skönt. 

Jag och Alex åker in till Göteborg tidigare än tänkt och så äter vi någonting inne i stan, får se vad vi bestämmer oss för, men det blir nog sjukt bra. 

Vi hörs när vi hörs! 


Så här ser jag ut precis just nu, har däremot med mig ombyte som jag ska byta om till innan allt börjar. Blir fööör varmt med svarta jeans och svart tröja ute i solen ;) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0