Torsdag

Hallå på er alla fina! 

Har legat i sängen och pluggat hela förmiddagen, har gosat med Spyker och legat och slappat också men det var verkligen välbehövligt. 
När jag stog och tog på mig kläder hörde jag någon där nere och då var det pappa som kommit hem från skolan, så nu sitter vi i soffan och äter  Pappa äter lunch och jag äter frukost/lunch... Hehe. 

Skall sätta mig och skriva klart svenska uppdraget och skicka in det och sedan bara ta det lugnt, har tänkt göra bananplättar till "lunch" senare och ikväll skall jag träna Tabata, riktigt peppad på att köra gärnet, har dock en riktigt härlig träningsvärk i magen men det är bara att köra stenhårt ändå. Typ ;) 

Jaja, jag har inte så mycket mer att säga just nu faktiskt men vi hörs senare! 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0