Tummen upp

Samtalet gick bra, eller ja, vi gick ju bara igenom frågorna och pratade lite om kommande studier, så det fanns väl egentligen inget som hade kunnat gå dåligt ;) 

Känner mig sjuk och seg idag, allergi eller förkylningen det är den stora frågan?...  Men i vilket fall så har jag tur som inte har en för hemsk allergi för detta räcker och blir över ändå. 

Nej, nu ska jag ta något att äta. Funderar lite på bananplättar men jag tror bara det får bli en macka, kanske en varm macka, vi får se vad jag orkar ställa mig och göra, haha hej lata och sjuka emma, men det finns ju för många alternativ ;) 

Kramkram 


Två bilder från promenaden i morse, fin himmel var det iallafall :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0