Underbart väder!

Åh vilket underbart väder det är! Solen skiner och till och med vinden är värmande, det är sånt vårväder jag vill ha! :D 

Jag har hängt ut en tvätt och tvätt nummer två är påväg, jag har legat ute på studsmattan och solat i mer än en timma, jag har promenerat med Spyker, jag har på mig klänning och fryser inte, jag har varit ute och tagit lite kort och nu sitter jag i soffan och ska redigera bilder som sedan skall upp på bloggen :) 

Ikväll blir det kalkon till middag, med massa gott tillbehör. 
Jag har faktiskt godis kvar men min mage klarar nog inte av mer sötsaker på minst ett år, usch... Men nästa vecka drar träningen igång igen, har varit hemma och njutit utav lovet med mina syskon så träningen har inte direkt prioriterats, både skönt och förjäkligt. 

Imorgon ska jag och Therese till Göteborg, planen just nu är att äta frozen yoghurt för första gången och gå och kolla i affärer :) 

Vi hörs! 





Kommentarer
Ida

Ja, man kan inte annat än älska det här fantastiska vädret!

Svar: Visst är det underbart? Hoppas att du har en toppen dag! :)
Emma Palmgren

2014-04-20 @ 16:09:22
URL: http://tobehappy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0