Upptagen

Usch, jag har verkligen haft fullt upp hela dagen... Tur att jag fixade några inlägg till er igår innan jag somnade. 

Iallafall så har jag pluggat, pluggat och pluggat, däremellan har jag varit ute på promenad med pappa, Malin och Spik, gymmat, tittat klart på en påbörjad film med Alex (påväg hem från gymmet i bussen...) ätit grillat och nu ligger jag i sängen för att soova. 

Imorgon väntar en lika fullspäckad dag, det ser jag framemot, ja, lite seriös är jag faktiskt, det känns nämligen så skönt att kunna bocka av mer och mer saker på att göra listan. 

Jag kan inte lova er bra uppdatering i morgon men jag skall blogga när jag kan. 

Puss

Satt ute i solen i "bikini" med Spyker och umgicks med alla mina böcker... Snart är svenskan klar att skickas in :D 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0