Utomhuslunch

Hej! 

Direkt efter att jag skrev förra gången ställde jag mig och gjorde plättar, packade väskan och sedan gick vi alla syskon + Lenis & Spyker till sjön som ligger ca två kilometer bort, rakt ut i skogen. 
Tyvärr kunde man inte komma ända ut till sjön för att det var så sunkigt och vassigt men vi satte oss där det var lagom torrt och så satt vi och åt, lekte lekar m.m

Super mysigt var det iallafall! :D 

Väl hemma så tömde jag diskmaskinen och fixade all disk sedan lunchen. 
Sedan dess har jag legat i soffan och tittat på film med Malin och Ida, först tittade vi på The Host och nu tittar vi på The Last Song, bra filmer båda två :) 

Snart ska jag börja med maten och efter det blir det plugg, pappa kommer hem "sent" ikväll för han ska ut och ta en öl med sina klasskompisar så det blir jag som får laga mat och fixa, inte mig emot iallafall :) 

Vi hörs senare, kram  











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0