9

Halloj! 

Noll uppdatering här dem senaste dagarna men jag har haft fullt upp.

Åkte till Therese i fredags och så sov jag hos henne till igår, vi åt gott, tittade på Grey's anatomy, promenerade och pratade om allt och inget. Super helt enkelt! 

Åkte med Therese in till Kinna igår och sedan körde hon mig till T, vi tillbringade sedan dagen i Borås på crossbanan med hans ens kompis, vi hade det verkligen jätte roligt och sedan följde vi med henne till stallet innan jag och T åkte hem till honom en snabbis. 

Jag och T åkte iallafall hem till mig och så åt vi gott och hade film kväll med syskonen. 
Idag har vi slappat och spelat massa badminton, verkligen haft en jätte rolig helg med jätte härliga människor :D 

Imorgon börjar sista hela sommarlovsveckan och den kommer bli grym! Tråkigt att lovet är slut men det skall ändå bli skönt med lite plugg igen ;)
Men mer om veckan imorgon. 

Nu ligger jag i min säng med massa ljus tända och skall alldeles strax sova, klockan ringer 08:30 imorgon för då skall jag ut och jogga, får se om Malin följer med eller om jag får jogga själv. 

Sov gott! 








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0