Datum

Oj oj oj. 

Jag kan inte minnas när jag senast hade ett sådant här uppehåll från bloggen men ärligtalat så har jag inte hunnit. Jag hade en tanke om att det aldrig skulle få stå ett datum bakom min blogg (på appen) utan att det skulle få stå något i stil med 6 dagar sedan, men nej... 

Iallafall så har jag varit med T sedan förr förra onsdagen, var ju i Varberg med Therese och sedan möttes vi upp och så sov jag hos honom innan han följde med hem till mig och där har vi varit ända till igår. Och det är anledningen till att tiden inte har funnits till bloggen. 

Dem flesta dagarna har spenderats i soffan framför filmer med syskonen, eller så har vi suttit ute på altanen med något gott att äta, för shit vad vi har ätit onyttigt.. Men vi har även tältat, badat, varit hos hästarna, tränat, handlat, varit hos T och visat hur han bor för syskonen, tagit hand om Lena som var med om sin första moppe"olycka", tittat på skräckfilm, suttit hemma hos Lena och ätit hemmabakade bullar med nygjord vinbärssaft och i lördags var vi i Göteborg. 

Yes, jag, T, Malin, Lena och Ida tog bussen in till Göteborg i lördags lite sådär spontant, var framme klockan fyra och då gick vi runt inne i nordstan en stund innan vi gick runt i hela Göteborg. Gick till Feskekörkan, visade hur man går till Bamboo, gick längst hamnen, åt glass, och tillslut hamnade vi på bänkarna utanför Feskekörkan där vi åt gigantisk kanelbulle, godis och drack gott. 

Just nu ligger jag i T's säng och han har åkt till jobbet, har väl tänkt somna om om ett tag då jag egentligen är trött fast att jag är pigg (haha), vi låg nämligen uppe och tittade på blixtarna och lyssnade på allt muller genom hans fönster ganska sent igår. 

Nu har jag tänkt ligga och dra mig i någon timma, somnar jag så somnar jag, annars så är det skönt att bara ligga i sängen och titta på film. 

Vi hörs! 

Gårdagens frukost. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0