En bra måndag.

Plugget flyter på och det känns verkligen jätte skönt, innan sommarlovet var jag helt slutkörd och såå trött på allt men nu är jag tillbaka på banan igen. 

Har pluggat mer än tänkt och tillbringade någon timma åt att planera hela plugg veckan in i minsta detalj så att jag verkligen skall få gjort allt i tid. Måste sköta planerings delen bättre...

Åkte till Kinna med Alex vid 13 tiden, han hämtade ut sitt busskort och så kollade vi vart det är jag ska på torsdag. 
Jag åkte hem för att plugga och så stannade han kvar och gymmade. 
Skall verkligen försöka hinna gymma minst tre gånger denna veckan men sista svenska uppdraget skall in på fredag och sedan är det examination som gäller så jag får se om jag vill ta mig tid till att gymma eller inte när det väl är dags. 

Nu har jag precis ätit kantarellsoppa med egen plockade kantareller och ny bakade frallor, mumsigt! 

Idol börjar idag och innan dess skall jag hinna plugga, intensivt men ordentligt. 

Vi hörs, kram! 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0