Foto.

Hejsan :) 

Åh, vilken bra dag jag har haft idag, joggade ju imorse och efter det gick jag och Ida ut och tog kort vid åkern. Blev fina bilder både på mig och henne! 

Efter det tittade jag på några avsnitt utav True Blood och sov någon timma, behövde verkligen ladda upp batterierna. 
Lagade middag och efter det kom Lena hit. 

Vi bytte om till träningskläder och sedan gav vi oss ut på en jogging runda. Ramlade efter någon meter typ (haha lite längre... Typ.) och skrapade upp högra armbågen och högra benet men det var bara att borsta av sig och fortsätta ;) 
Joggade hela vägen hem utan att stanna vilket var skönt, brukar alltid fuska när jag tränar själv men idag gick det inte eftersom jag tränade men Malin och Lena. 

Direkt när vi kom hem kom kusinerna hit så vi satt och pratade lite innan dem åkte hem och nu sitter jag och redigerar bilderna från dagen men jag har tänkt gå och lägga mig strax :) 

Vi hörs imorgon, kram! 
Sov gott.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0