Frukost är viktigt.

God morgon. 

Klockan ringde 07:40 imorse, gick upp 08:00 och tog Spyker på en morgon promenad. Blev en runda på 4 km idag och vädret var mycket bättre än igår, får hoppas att det håller i sig. Fast jag såg att vädret skall bli ännu sämre imorgon, då skall det åska och regna absolut hela dagen. Återstår att se hur det blir :)

Nu ligger jag uppe i sängen och äter frukost, eller jag har strax ätit upp så... Haha jaja.

Svenska plugg står på schemat idag, men först skall jag tvätta håret, göra fotbad samt hämta upp datan, för den kan vara bra att ha ;) 

Vi hörs.




Kommentarer
Elin

fin blogg!

2014-08-20 @ 09:47:50
URL: http://niles.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0