Godmorgon från "sjukstugan"

Hallå på er. 

Haha, nu när smärtan i foten inte är lika stark börjar jag märka av att jag har ont typ överallt. Svanskotan, revbenen, ryggen, nacken, höften och det högra benet. Ja, överallt förutom armarna i princip ;) 

Idag skall jag bara ta det lugnt och vila upp mig, mår illa och är febrig samt att det tar på krafterna att hoppa omkring på ett ben. 

Jag börjar kunna röra lite smått på tårna och jag kan i värsta fall stödja på foten, nu ska jag ju inte göra det än men om jag måste så går det utan att det gör för ont. 

Pappa åker strax till skolan men innan det skall han åka och handla tabletter till mig och lite mat till ikväll. Sedan kommer en kompis till familjen hit för att ta hand on mig fram tills Malin och Ida kommer hem vid två tiden, eller ja hon stannar ju kvar trots att dem kommit hem men då kan dem hjälpas åt att hjälpa mig. 

Therese kommer även hit vid fyra, skall bli roligt att träffas och hon får mig förhoppningsvis att tänka på något annat än smärtan. 

Nu skall jag titta på gårdagens avsnitt utav Idol, missade ju det igår eftersom vi kom hem typ precis när det slutade. Och sedan får det bli någon bra film, har ni något film tips? 

Kram och ha en bra tisdag! 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0