Kämpa på.

Halloj igen, nu skall jag strax springa ut till bussen, lär ju behöva stressa eftersom jag sitter i soffan just nu och uppdaterar er ;) 

I vilket fall som helst skall jag åka och gymma, kroppen orkar om jag orkar och jag orkar, slut diskuterat. Haha nej men jag kan köra lite lugnare om det nu skulle vara något. 
När jag gymmat klart hämtar T upp mig och så åker jag med hem till honom, vilket ska bli kul och skönt. 

Idag har jag gjort det jag skulle göra, faktiskt, okej enligt min veckoplanerare som jag la upp i måndags skulle jag förbereda inför skolan och plugga lite men jag insåg att det räcker att jag spenderar min fredag åt det medan T jobbar. Så istället har jag städat mitt rum, städat toaletterna och tvättat massa, samt sorterat smutstvätten så att det bara är och slänga in nästa hög när denna är klar. 

Nej nu måste jag gå ut till bussen, vi hörs. 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0