Kulturkalaset.

Hallå alla fina! 
Har ni haft en bra helg? 

Jag har haft en jätte bra helg, precis som dem senaste helgerna ;) 

Åkte ju till T i torsdags och i fredags när han kom hem slappade vi lite och så åkte vi hem till mig på kvällen. Åkte och handlade och så tillbringade vi kvällen åt att baka. Eller ja, pappa bakade bröd och Malin gjorde snickerskakor som vi alla sedan åt framför en bra film. 

I går åkte vi alla in till Kulturkalaset, gick runt och tittade precis överallt innan vi lämnade pappa i Göteborg och så åkte vi andra hem. Poppade popcorn och så tittade vi på film, precis som man ska göra en lördag ;) 

Idag tittade vi på film på förmiddagen innan jag och Malin tog en buss in till Göteborg klockan 13:34, T åkte hem till sig, Alex körde Ida till en kompis och pappa var ju redan i stan. Vi mötte iallafall upp pappa och så gick vi och ställde oss och väntade på att Rix fm festivalen skulle börja.

Ibörjan var det inte riktigt rätt stämning i publiken, folk som förstörde och inte så jätte bra artister men tillslut blev allting perfekt! Tog massa bilder som skall redigeras inom en snar framtid. 

När vi kom hem lagade vi mat och så satte vi oss i soffan framför brasan och hade det mysigt, Lenis kom dessutom hit :) 

Nu ligger jag uppe i min säng, klädd i min pyjamas och raggsockar. Jag har tänt några ljus och så har jag tänkt titta på ett avsnitt utav True Blood innan det är dags att somna. 

Imorgon ringer klockan 08:30 för då skall jag ut och jogga, kommer tillbringa min måndag åt att plugga, ha mentorssamtal, gymma och plugga lite till ;) 

Vi hörs, kram & sov gott <3 

Åt en mcflurry ballerina idag, åh herre säger jag bara!! Godaste glassen jag ätit! Hehe. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0