Let's do this!

Goder morgon kära ni, jag hoppas att ni har sovit minst lika bra som jag har. 

Tillbringade min måndagskväll åt att plugga och självklart till att titta på alla säsongspremiärer, Idol, Night Shift och Paradise Hotel, med dem programmen efter varandra kommer måndagar inte längre vara en jobbig dag ;) 

Nu har jag minsann precis trotsat vädret och varit ute och promenerat med Spyker, blev bara lite mer än två kilometer men i detta vädret var det verkligen bättre än inget, för usch vad det blåste. Värsta stormen ute! Som tur var regnade det inte mer än bara några droppar så vi kom tillbaka torra men kalla. 

Idag skall jag plugga massa svenska, skall bland annat göra två prov vilket ändå känns helt ok. 
Igår på förmiddagen pluggade jag ju matte men idag skall hela dagen spenderas i svenska böckerna. 

Sitter just nu i soffan och äter frukost, skall ta en till fralla och sedan gå upp och börja plugga så att jag slipper sitta lika länge i kväll. Måste få gjort allt på mitt schema som jag "ligger efter med" så att jag slipper stressa sedan. 

Vi hörs. Kram 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0