Lite dåligt samvete.

God morgon, ser ni fram emot helg lika mycket som jag gör? 
Skall bli kul att umgås hela familjen igen på dagtid. Haha. 
Att gå från sommarlov och umgås nästintill varje dag till skola och bara några timmar varje dag känns lite konstigt ;) 

Ändrar om i rutinerna och skjuter upp morgonpromenaden, brukar ju komna tillbaka vid den här tiden men Spyker är kissad och ligger nöjd här bredvid mig i sängen så någon brådska är det ju egentligen inte men det är skönt att börja dagen med en promenad/PW och sedan äta frukost när man kommer tillbaka så nu har jag lite dåligt samvete... Får nog bli en promenad om en stund. 

Idag skall jag och pappa åka och storhandla och ikväll kommer Lena hit så skall vi ut och jogga, fredagens planer. 

Men nu skall jag redigera lite bilder från Rix fm festivalen, plugga lite och sedan ta mig den där promenaden. 

Kram 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0