Lugnet före stormen.

Jag vet inte riktigt varför men det är så jag känner mig just nu, ja som lugnet före stormen alltså. Händer mycket i mitt liv just nu, bra och dåliga saker så det har väl med det att göra.

Iallafall, intervjun gick bra, skrev på papper och grejer och så ringer hon om ca två veckor. 
Det är nämligen så att jag sökt jobb som typ personligassistent och jag har fått jobbet men inte någon att vara assistent åt än, Haha ni fattar? ;) 

Det är massa sekretess, kanske inte än egentligen men jag känner att det är bäst att prata så lite om det så möjligt på bloggen redan nu så att jag vänjer mig och inte råkar skriva ut något sedan. 

Nu skall jag städa och ikväll skall jag läsa några sidor i min svenska bok. 
Det är min torsdag det. 

Vad hittar ni på denna torsdag då? :) 

Men först lasagne så att jag orkar städa och skura golv. 

Kram 

.. 


Kommentarer
Anonym

ska du jobba och studera samtidigt? :)

2014-08-21 @ 22:39:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0