Lycka.

Blivit lite ändringar i planeringen men det gjorde bara allt bättre. Känns skönare nu. 

Svenskan sköts upp till nästa vecka för det fanns inga lediga muntatiden annars så jag behöver inte stressa nu, sitter ändå och pluggar just precis nu så att jag kan skicka in uppdraget tidigare och på så sätt inte skjuta upp det som jag är expert på att göra (haha, usch och fy, blä hihi) 

Tänker plugga nu i en timma eller två och sedan titta på någon riktigt bra film, tror jag har bestämt vilken faktiskt, vilket är väldigt ovanligt för att vara jag. Brukar ha beslutsångest och så slutar det med att jag inte vill se på film längre. Malin vet precis vad jag menar... ;) 

Dessutom blir det inte kräftskiva på lördag då det tillslut blev så att bara Therese kunde så istället blir det nästa lördag, vilket betyder att jag har städat i onödan (om man nu kan städa i onödan? ;) ) och lär få städa precis lika noga igen nästa vecka, haha det är tur att jag pluggar hemma och kan ta "rasterna" åt att plugga men framförallt så är det tur att jag tycker det är kul att stöda ;) 

Kommer upp en ny liten planering för helgen imorgon, kram och sov gott! 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0