Måndag igen.

God morgon! Hur har ni det i stormen? 
Här öser regnet ner och åskar till och från, precis som det har gjort nu i en vecka. Igår var det ju däremot helt galet, så himla mysigt med andra ord. 

Ja, i fredags blev det inte alls handling eller jogging, pappa kom hem för sent för att handla och det ösregnade och åskade när vi skulle jogga. 

Istället har helgen spenderats framför datan, vi har kollat på massa bra filmer, bakat massa gott och bara haft det mysigt i detta mysiga väder. 
Igår kom T hit, vi slappade, spelade GH, var hos hästarna m.m så det var en väldigt härlig helg. 

Nu sitter jag och äter frukost, vill egentligen ut på en längre morgon promenad men fy sjutton vilket väder, hoppas på uppehåll snart så får jag gå ut då. 

Idag skall jag plugga, svenska och psykologi, kul ;) 

Vi hörs, kram

Vi har bakat massa kladdkakemuffins, den sista satsen fick center på sig, mums. 

Vi har ätit godis...

Vi testade att göra egen slush, helt okej blev det. 


Vi gjorde egen hallonglass. 

Jag åt god frukost. 

Såg en fin och stark regnbåge, samt tre svaga som sedan gjorde denna sällskap. Man kan se en svag till höger om den starka. 

Hälsade på ett gäng blöta hästar. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0