Måndag

God morgon och hoppas att ni sovit gott, själv har jag sovit som en stock och vaknade inte förens sju då Spyker ville ut och kissa. Då ösregnade det men jag tror faktiskt att det är uppehåll nu. 

Nu ligger jag i sängen och skall strax ta på mig så att jag kan ut och jogga, är trött och seg tyvärr men jag hoppas att det går över när jag väl har kommit igång med dagen. 
Har ett viktigt samtal jag skall ringa och jag funderar lite på när på dygnet det är bäst att ringa, kanske skulle chansa nu med än gång så har jag det gjort? Haha att prata i telefon är en hemsk sak, något utav det jobbigaste som finns... 

Men, vi hörs mer under dagen.

Kram 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0