Mycket på gång nu.

Det gick bra att träna, kroppen kändes som vanligt och det är så kul när jag märken skillnad och att jag faktiskt börjar bli både starkare och att jag har fått bättre kondition. 

Jag har ringt mitt viktiga samtal, det gick till telefonsvararen så jag får ringa/maila igen senare eller imorgon om inte hen hör av sig. Men nu är första kontakten tagen och jag är lite mindre nervös ;) 
Har dessutom skickat iväg ett viktigt mejl som jag gått och skjutit på, så det känns bra att ha det gjort. 

Sitter dessutom och pillar med något som inte är så jobbigt som jag trodde det skulle vara, inte fällt en ända tår än och paniken håller sig faktiskt borta än så länge. Men det är väl för att jag har bestämt mig nu, detta är den bästa lösningen för alla inblandade. 

Haha blev ett väldigt konstigt inlägg med mycket men ändå lite information. Vill dela med mig om allt men det är inte läge än. Ni får veta så fort allt är mer bestämt... 
Men det är saker som kommer förändra hela mitt liv. 

Nu kommer pappa snart hem och då skall jag prata lite med honom och sedan får nu veta någon gång efter det, med största sanolikhet inom denna veckan. 

Kram 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0