Nervös och förväntansfull.

Halli hallå! 

Blir en fullspäckad och lång kväll för min del idag... Sitter och tittar på PH just nu, eller i skrivandes stund är det paus vilket är anledningen till varför jag skriver här, och när det slutat skall jag snabb duscha så att jag är fräsch imorgon. 
Och innan jag somnar skall jag läsa några sidor i svenskan så att jag kan ta det lite lugnare imorgon.

Skall på min första arbetsintervju imorgon och nu börjar det märkas, haha är en aning nervös och självklart jäkligt peppad, men det kommer gå kanon :D 
Utöver det skall jag självklart plugga men också städa, skura lite golv, tvätta lite tvätt och diska lite disk ;) 

Haha, vi hörs! 

Ser lite höstigt ut... Så himla mysigt :) 


Kommentarer
Anonym

Berätta gärna hur det gick och hur det var! :-)

Svar: Självklart kan jag göra det! :) vi hörs sedan :D
Emma Palmgren

2014-08-21 @ 08:42:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0