Om igår:

Åkte in med bussen 15:04 och så mötte jag upp Pernilla 16:00 när hon slutade jobbet. 

Vi åkte hem till henne, hon åt middag, satte på en tvätt och sedan tog vi bilen till en stor sjö i Partille (k någonting....) där vi gick en runda med hennes hund. Pratade om allt möjligt och så åkte vi och köpte glass på Triumf glass, själv köpte jag en bägare med mjukglass, haha jag var nöjd men min mage var inte riktigt överens då jag är laktosintolerant ;)   

Vi åkte iallafall hem till henne igen, pratade, fixade med tvätten och så åkte jag in till stan igen 20:37. 

Mötte upp pappa, Alex och Ida och så gick vi runt i stan och tittade på stånd, köpte mig en cheeseburgare som helt klart var värd en kvars köande. Gick sedan och tittade på Hoffmaestro som var helt grymma!!! Jäklar vilken show dem bjöd på, är glad att jag stannade kvar med familjen och inte åkte hem till Malin med än gång!! :D 

Vi tog sedan bussen hem 23:27 och så var vi hemma 00:27. 

Hade en helt awesome dag utan tvekan! 








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0