Rutin.

God morgon på er alla fina! 

Vaknade 08:30 idag igen och tog då på mig mina träningskläder och Spyker hans koppel, tog en jogging/PW runda på lite mer än två kilometer, men det är bättre än inget. 
Skall absolut få detta till en rutin, iallafall på veckodagarna :) 

Nu sitter jag och äter frukost och försöker planera dagen, vilket går sådär ;) 
Skall nämligen till Therese när hon slutar jobbet och än så länge vet jag inte när det är och innan vi möts upp vill jag ha hunnit gymma utan att hon skall behöva vänta på mig. Haha, vilka problem alltså. 

Sover hos henne inatt och vi skall ha en riktig tjejkväll och sedan får vi se vad jag hittar på resten utav helgen. 

Hoppas att ni får en toppen dag, kram 








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0