Samlar kraft.

Hej på er! 

Jag tillbringar mina dagar i sängen och sover istortsätt hela tiden. 
Har åkt på hjärnskakning så jag får inte hålla på med datan, mobilen eller plugget längre stunder för då får jag jätte ont i huvudet m.m vilket är sjukt tråkigt. 

Foten är bättre faktiskt, kan röra ännu mera på tårna nu och jag får börja stödja på foten lite smått. 
Det kommer däremot ta ca ett halvår innan allt är helt läkt och jag kan tex ut och jogga som vanligt, haha alltså jag orkar verkligen inte! 

Jaja, förutom att jag har ont mer eller mindre överallt så känner jag mig lite bättre idag. 

Längtar som en galning till på lördag då vi ska ha kräftskiva, hoppas bara att jag känner mig ännu bättre så att jag orkar sitta med hela tiden... Återstår att se. 

Hoppas att ni har det bra! 

Kram 




Fyra fina bilder från i måndags ;) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0