Snart dax.

Åh, behöver jag ens säga att jag är sjukt nervös? Antar att ni har fattat det vid det här laget, men jäklar vad nervös jag är ;) 
Haha eller jag är förväntansfull, pirrig, spänd, ivrig, glad och ja, nervös. 

Klockan ringde 07:30 och då gick jag ut med Spyker, inte alls en lika lång promenad som det har blivit dem andra dagarna utan jag ville hem och börjar göra mig i ordning. 

Nu sitter jag och äter frukost, är alldeles strax helt klar och då skall jag ut till bussen. Iiih.

När jag kommer hem skall jag städa och dona, äta lite lunch och så plugga lite. Imorgon är det fredag och helg vilket skall bli kul, men jag berättar om helgens planer i ett annat inlägg :) 

Vill passa på och säga att det är jätte kul att ni har börjar kommentera lite, är fortfarande lite rädd att det skall stå något taskigt men ni är ju jätte snälla. Så tack! :D <3

Önska mig lycka till :) 

Kram 





Kommentarer
natalie

fin blogg! :)

Svar: Tack och detsamma! :D
Emma Palmgren

2014-08-21 @ 09:08:14
URL: http://makeupxo.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0