Tisdag

Hallå på er! 

T's internet slutade fungera igår och det kom inte tillbaka fören sent på kvällen vilket är anledningen till varför jag inte bloggade mer igår. 

I vilket fall så kom Malin och Lena hit igår vid ett tiden, vi bakade kladdkaka som förövrigt blev den godaste kladdkakan vi ätit i hela våra liv, pratade, städade, promenerade och bara tog det lugnt. 
När T kom hem gjorde vi en till kladdkaka och så åt vi den och drack chai latte samtidigt som vi kollade på Divergent och Noah. 

Malin och Lena sov här inatt så vi satt uppe och kollade på film medan T sov eftersom han skulle upp och jobba idag. 
Dem sov på soffan men när T åkte flyttade dem in till sängen och höll mig sällskap och så sov vi till klockan nio. 

Imorse åkte jag och Lena till Hemköp och köpte färska frallor och annat gott att äta till frukost, blev en riktigt lyxigt god dunder frukost! 

Nu sitter vi och tittar på True Blood, jag har precis kommit ut ur duschen och snart skall vi äta upp det sista på kladdkakan. 

Jag ver inte riktigt när M&L åker hem men vi får se hur dagen blir. 

Vi hörs, kram! 








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0