Torsdag.

God morgon. 
Usch vad det var segt att gå upp imorse, jag har ett alarm som ringer 08:30 och sedan ett som ringer 09:00 och i vanliga fall vaknar jag ordentligt när mobilen ringer första gången och så klär jag på mig så att jag är klar tills mobilen ringer andra och sista gången, men idag blev klockan 09:30 innan jag var uppe ur sängen. 

Kom inte i säng föräns 01:25 inatt så det var väl inte så konstigt men jag är ändå stolt över mig själv som inte bara "äsch, jag behöver inte ut och Pw/jogga varje dag" och så somnat om till tolv som jag garanterat hade gjort för två veckor sedan ;) 

Idag skall jag tvätta och städa, prio är mitt rum och båda toaletterna så jag har lite att pilla med helt enkelt. 
Skall till T i eftermiddag/kväll när han slutat jobbet och innan det skall jag se om jag orkar köra ett gympass eller om min kropp vill vila och köra på imorgon istället. 
Har en härlig träningsvärk i låren och rumpan men träningsvärken i ryggen är äntligen borta. 

Måste även passa på att säga att jag nu gått ner 4kilo på ca fyra veckor, det är inte vikten jag bryr mig om överhuvudtaget men det är ändå skönt att veta att det blir någon skillnad. 

Hoppas att ni får en härlig torsdag, kram! 

Bild från morgonens promenad. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0