Varberg

Här kommer ett inlägg om min dag med Therese, ni vet ju att jag tog bussen in till Kinna där hon hämtade upp mig men mer än så vet ni ju inte ;) 

Vi åkte iallafall till Varberg där vi stannade vid tappen och köpte med oss  mackor och lite annat gott, åkte sedan till Apelviken och där la vi oss och solade. 
Vi badade, solade och fikade fram till klockan tre då vi gick bort till parkeringen och fikade vid husbilen, hennes föräldrar var nämligen ute med den. 

Avslutade dagen med ett stopp vid Tre Toppar, god glass, mycket folk och mycket billigare än vad jag trodde det skulle vara, tror det summerar allt bra ;) 

Hade iallafall en toppen dag och tyvärr fick jag väl mig ett uppvaknande dagen efter när jag spydde och mådde dåligt, blev nämligen för varmt och för lite vätska under dagen men det gick över på någon dag och det var det nog värt ;)















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0