1 december!

Tänk att det redan är första december idag, helt sjukt. 

Ullared i fredags rockade, Haha, nej men vi alla fick köpt det vi skulle och vi hittade bra julklappar till alla, det var inte alls jätte mycket folk och vi hade det helt enkelt väldigt bra. Påvägen hem såg vi dessutom första snön falla så det var mysigt! 

I lördags var jag i Göteborg på ett möte angående Herbalife, skall skriva mer om det så småningom men nu orkar jag inte det tyvärr. Kan säga att det var suveränt och jag hade en riktigt bra dag med härliga människor, har dessutom träffat min "kopia" så det var lite kul ;) 

Igår, första advent, var jag i kyrkan under förmiddagen och på eftermiddagen låg jag och sov, jag har dragit på mig en jobbig förkylning så jag är helt slut efter minsta lilla. Idag känner jag mig däremot lite bättre och jag har varåt på jobbet näst sista gången för iår, tråkigt men det roliga fortsätter ju nästa år. 

Nu ligger jag uppe i sängen och skall läsa några sidor ur Love Rosie, köpte boken i fredags och nja, än så länge är den bara sjukt jäkla jobbig och jag tvingar mig själv att läsa då jag innerligt hoppas att den blir bättre snart, eller att jag iallafall vänjer mig. 
Vi har ätit super god mat, tittat på första avsnittet av När karusellerna sover och öppnat första luckan i chokladkalendern, nu är det bara snön som saknas! 

Imorgon är mina planer inte helt bestämda, jag skall ha mentorssamtal och plugga med sedan skall jag nog, förhoppningsvis, träffa Erica och Emelie, beroende på när jag skall träffa dem blir det gym, eller ja vi får väl se om jag gymmar beroende på hur jag mår också.

Vi hörs! 





Några bilder från i fredags :) 


Två bilder från i söndags i församlingshemmet ;) 



Första advent :D <3 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0