22:17

Hej på er, jag sitter uppe och tittar bloggar och facebook under tiden pappa installerar sitt spel han fick utav oss barn i julklapp, nu vet vi vart han kommer spendera sina lediga stunder iallafall ;) haha, nej men det är mycket roligare att ge bort spel och filmer nu när vi har en sådan bra tv, fast framförallt är det väl roligare att få spel och filmer nu, för nu ser man faktiskt vad det står i spelen och det är mycket bättre kvalité. 
 
Min mobil har däremot spårat ut totalt, vill egentligen inte lägga pengar på en ny mobil men det får nog bli så, jag har ju trots allt haft min iPhone i ca sex år så det är väl egentligen inte konstigt att det är lite problem med den nu. Jag beställde ju ett nytt batteri och en mejsel för ett tag sedan, mejseln kom igår men skruvarna är så slitna att man inte får något grepp med mejseln. Min mobil har suttit på laddaren sedan igår kväll och den är fortfarande död, just nu ligger den och blinkar och visar att den behöver laddas, för en stund sedan satte den på sig och visade 7% och efter en minut stängde den av sig igen... Hahah, jaja, ni hör ju själva, dags för en ny mobil helt enkelt. 
Jag hade ju tänkt kolla på en data på mellandagsrean men om det blir lite rea på en iPhone blir det nog så att jag passar på och köper en, har världens beslutsångest över vad jag vill och borde köpa men jag får se hur det blir. 
 
Vi barn fick ett familjespel i julklapp så vi har suttit och spelat det en stund nu efter att vi öppnat alla klappar, roligt och lite svårt spel så jag är glad att vi hittade det på Ullared, kommer inte ihåg vad det heter just nu men ni får veta det så fort jag kommer på. Nu skall vi titta på Looper, en film som jag fick i julklapp, Joseph Gordon Levitt är en av huvudskådespelarna så jag vet redan nu att den kommer vara bra ;) 
 
Jag skall väl ta och gå ner till dem andra nu och så hörs vi mer imorgon, kram!
 
God jul! :D 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0