30/12-14

Tänk att det är nyårsafton imorgon, helt sjukt!
Jag skall spendera min dag med att fixa mig, äta god mat och sedan klockan 19:33 åker jag till Göteborg där H plockar upp mig och så åker vi hem till hans kompis för att festa hela natten lång, skall bli väldigt roligt och jag är riktigt taggad!
Just nu sitter jag i min säng i min nya morgonrock som jag fick utav fina Therese och äter lite ris á la malta, skall strax ge datan til Ida och då ska jag skrubba ansiktet, ta ansiktsmask och måla naglarna, jag skall helt enkelt fixa mig lite inför imorgon. Har beslutsångest över vilken färg mina naglar skall vara... klänningen är svart och så skall jag ha guld smycken, hahah jaja jag hittar nog något bra. 
 
Har spenderat min dag i sängen med Malin, vi har tittat på Arrow och roliga klipp på youtube, en härlig slapp dag med andra ord, har dessutom världens träningsvärk i rumpan, låren och armarna så det är väldigt roligt, jag hoppas att det har blivit bättre till imorgon iallafall så att jag kan dansa och röra mig normalt. 
 
Vi hörs, kram! 
 
 
En bild från i söndags <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0