8 12 14

Hallå på er! 
Nu var det ett tag sedan jag skrev, igen, och det ber jag om ursäkt för. Denna gången är anledningen att jag bara har varit trött, både fysiskt och psykiskt antar jag, jag håller på att bli sjuk och jag känner mig bara trött på allt runt om kring mig. Det känns nog bättre snart, så det är ingen fara. 
 
I fredags var vi på gymmet och det är så roligt att se hur mycket jag utvecklas, efter gymmet handla jag med mig middag och så lagade vi syskon plus Lenis god mat innan jag fixade i ordning Lena och Malin då dem skulle hem till en kompis. I lördags var jag i kyrkan och övade inför luciatåget, kul men ovant att vara med igen. Avslutade dagen med att titta på The Maze Runner som var minst lika bra som jag hade för mig sedan jag såg den på bio. 
I går var jag och sjöng i kyrkan och det gick bra, var i vilket fall väldigt roligt, efter det mådde jag inte alls bra men tillbringade flera timmar framför datan i sängen med plugg som jag skjutit på under veckan. 
 
Idag har jag tillbringat min förmiddag med att försöka må bättre innan jag åkte till jobbet och var med på sista gången innan jul uppehållet, fick en fin julklapp, pysslade med barnen och hade en väldigt bra eftermiddag. Sedan jag slutade har jag handlat, lagat mat och tittat på Arrow och nu sitter jag uppe i sängen för att plugga så att jag får in uppdraget någon gång, egentligen är inte frågorna särskilt svåra men samhällskunskap är inte alls min grej och det gör det väldigt tråkigt, jag skall däremot kämpa mig igenom mina hjärnspöken och förkylning (eller vad det nu är som kommer smygande) och ha muntan nästa vecka, kommer kännas skönt att bli av med den kursen. 
 
Resten av veckan skall jag fokusera på samhällskunskapen rent plugg mässigt, vad gäller jobb så jobbar jag onsdag och torsdag och utöver det skall jag gymma imorgon. På fredag skall jag antagligen med till Soldathemmet och lussa, efter det skall jag försöka hinna gymma innan jag skall ut med två kompisar, vi har tänkt göra Göteborg osäkert så att säga, haha ;) 
 
Men vi hörs, nu måste jag plugga. kram. 
 
Bild från i söndags innan jag åkte till kyrkan :) 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0