Fjärilar.

Nu går bussen om cirka en halvtimma och fjärilar har byggt bo i min mage, haha är så pirrig och förväntansfull och det kommer nog bli jätte roligt! 
 
Jag önskar er en helt underbar nyår och att ni firar den med människor ni tycker om, jag skall uppdatera här igen nästa år så fort jag har tid, vet inte när jag kommer hem från stan eftersom jag sover där inatt och min iPhone funkar ju tyvärr inte. 
När jag kommer fram till festen skall jag byta om, sminket och håret är klart men jag vill inte åka buss i 1 timma och 30 minuter i min tajta, tunna klänning, då kommer jag frysa ihjäl... Haha jaja, nu skall jag sluta prata om allt och inget och säga hejdå. 
 
Puss!! 
 
 
 
Kom på att jag aldrig lagt upp bild på hur jag såg ut i torsdags :) 
Och så här ser jag ut just nu :D 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0