Fredag

Halloj! 
 
Nu var det ett tag sedan jag bloggade, anledningen har varit att vi inte hade något internet i onsdags till torsdags och att min mobil har varit jobbig, skrev ett inlägg igår på mobilen men eftersom batteriet är dåligt dog den helt plötsligt när den var uppe på 24%...
 
Iallafall så är förkylningen mycket bättre, jag har svårt att sova och inatt kunde jag inte somna fören 03:30 ungefär och så har det varit nu denna veckan, segt, men jag hoppas att det försvinner snart! 
 
Hade mitt första jobb pass med mitt nya uppdrag igår och allt gick jätte bra, jag är så glad att jag fått de här jobben som kontaktperson för jag trvis verkligen jätte bra, nu nalkas ju julafton och nyår och då kommer jag inte jobba men sedan drar det igång igen.
Idag skall jag plugga, blää, jag har verkligen kommit in i en period där pluggandet suger och jag har ingen ork eller inspiration alls, egentligen skulle jag bara villja jobba ännu mer och lägga pluggandet på vänt men så funkar det inte riktigt, så idag skall jag ta tag i det jag skjutit upp denna veckan och sedan skall jag och gymma med Lenis och Alex vid 15 tiden. 
 
Ikväll skall vi systrar titta på The Maze Runner, vi hade egentligen bestämt att ingen av oss skulle se den utan någon annan och vänta tills jag köpt den på dvd men den kommer inte ut fören i januari och nu när den kommit ut på swefilmer kan vi inte hålla oss längre och eftersom vi köpt en ny bra tv kommer det inte vara jätte dålig bild kvalite iallafall. 
Förutom det har jag tänkt kolla på Idol, jag har verkligen inte följt det men nu är det final och då vill jag se vem som vinner och inte bara läsa om det på facebook eller på instagram, dessutom kommer ju One driection att sjunga och jag vill inte missa en möjlighet att se dem, är nämligen så peppad på att se dem till sommaren så detta kanske kan stilla min längtan ;) 
 
Vi hörs, kram! 
 
Vi skall även titta på två asvnitt av När karusellerna sover ikväll, pappa var inte hemma igår så då tittade inte vi utan honom så ikväll skall vi komma ikapp ;) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0