Grattis till mig själv!

Japp, då fyller jag 19 år idag, känns konstigt och på ett sätt onödigt, första året som jag inte har längtat till min födelsedag... Men jag kommer ha en jätte bra dag med min fina familj så det kommer nog kännas bättre snart! ;) 
Jag har inte tänkt ha något kalas idag, känner inte alls för det men det kanske blir så att jag har kalas någon annan helg, istället skall vi i familjen gå till grillplatsen här bredvid huset och grilla korv, dricka varmchoklad och sedan bara ha en mysig dag. 
 
Här kommer ett par bilder från mina 19 år, jag ska försöka lägga dem i åldersordning, kram!
 
Tre söta bilder på lilla mig, vet inte hur gammal jag är på någon av dem här bilderna tyvärr.
Här är en bild på min när jag var på Pop Kollot 2009, här var jag så himla lycklig och jag mådde så bra, äkta glädje i denna konstiga bild ;) 
Denna bilden är tagen på Liseberg när vi familjen var där 2009, nästan direkt efter att jag kom hem från Pop kollo.
Jag och Eric Grönwall på Liseberg och jag tror det var 2010 bilden togs :)
Här är jag hemma hos Sara, vet inte exakt när bilden togs men den las ut på fb 2011 iallafall ;)
9:ornas bal 2011, behöver nog inte skriva mer än så ;)
Här är jag på kusin Hedvigs konfirmation 2011 :)
Jag på midsommarafton 2012.
Julafton 2012 :)
En sommar dag 2013 hemma hos mormor, mer specifikt så var det dagen innan familjen plus mormor åkte till Danmark över en dag.
Vet inte exakt när detta kortet togs men det var sommaren 2013 och det är taget i slottskogen en regnig men bra dag. 
Denna bilden togs i december 2013 :)
Denna bilden är tagen denna sommaren, 2014, på släktträffen :)
Även denna bilden är tagen denna sommaren, vi var först i Gunnebo slott och sedan åkte vi vidare till Tjuvkils huvud där vi fikade och tog kort.
Här är jag samma dag som Rullan lämnade mig efter 17 år ihop så den är tagen i september 2014.
Och här är väl den nyaste bilden på mig värd att visa, tagen i onsdags, 24 december 2014 :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0